Strona główna

Gmina Gorlice

Dostępność. Wideotłumacz »

Usługa Wideotłumacza dla osób głuchych

Urząd Gminy Gorlice oferuje usługę Wideotłumacza dla osób głuchych.

Można z niej skorzystać podczas wizyty w Urzędzie, bez konieczności wcześniejszego umawiania się.

Przy  wejściu do budynku od strony parkingu Starostwa Powiatowego w Gorlicach,  przy ulicy 11 Listopada 2, na parterze w pokoju 4, znajdują się stanowiska do obsługi klienta, gdzie należy poinformować pracowników o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu, na przykład można mieć przy sobie kartkę z napisem o treści: „Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza”. Pracownicy Urzędu w parę minut zorganizują taką możliwość.


W Urzędzie zainstalowana jest też pętla indukcyjna, wspomagająca obsługę osób słabosłyszących.


Urząd Gminy Gorlice jest czynny od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30.

W naszym Urzędzie można między innymi: zameldować się, wyrobić dowód osobisty, potwierdzić Profil Zaufany, załatwić sprawy związane z działalnością gospodarczą, podatkami i opłatami lokalnymi, złożyć zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew, uzyskać wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, załatwić sprawy związane z realizacją gminnych inwestycji, budową i utrzymaniem kanalizacji, wodociągów i dróg gminnych.


W sprawach skarg i wniosków Wójt przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godzinach pracy. Zastępca Wójta – w każdy dzień roboczy, do godziny 13.30. Sekretarz Gminy i Kierownicy Referatów przyjmują codziennie w godzinach pracy Urzędu.


Szczegółowe informacje na temat zakresu zadań wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne znajdują się na naszej stronie internetowej: www.gmina.gorlice.pl 


Kontakt telefoniczny z centralą Urzędu to:  18 534 62 00, 18 353 57 62,

Email: urzad@gmina.gorlice.pl

Epuap (Elektroniczna Skrzynka Podawcza): /kpr5v3e675/SkrytkaESP




Mapa serwisu
Europejski Fundusz Rolny